چاپ و تبلیغات

printer2

نقش و تأثیر چاپ در فرایندهای تبلیغاتی را می‌‌توان آشکارا در شکل یافتن هویت بصری برند، تولید و ارائه اطلاعات آگاهی‌بخش در باره برند (در قالب کتاب، نشریه، کاتالوگ، بروشور، اعلان و اعلامیه، کارت‌ها و کیت‌ها و …) تبلیغات محیطی، حتی در ابعاد بسیار بزرگ، و محیطی داخلی، سازه‌های نمایشگاهی، از هر نوع و در هر سطح، بسته بندی‌های گوناگون، طراحی و ارائه هدیه‌های متنوع تبلیغاتی و … مشاهده کرد. در یک کلام بخش بسیار بزرگی از راهبردهای تبلیغاتی یک برند و ایده‌های خلاقانه و هنرمندانه برگرفته از آن، از طریق چاپ تجسم و تحقق می‌ یابند.

× نیاز به راهنمایی دارید؟