دیجیتال مارکتینگ

computer1

جهان مجازی روزبه‌روز واقعی‌تر می‌شود و نقش و سهم آن در زندگی ما بیشتر و افزون‌تر. دنیای تبلیغات، بازاریابی و برندینگ دیجیتال نیز از این قاعده مستثنا نیست. به همین دلیل، حضور، مشارکت و همچنین فعالیت در فضای آنلاین، به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی، بسیار مورد توجه برندهای مطرح جهان قرار گرفته است. یک وجه مهم در جهان مجازی، اقتصادی بودن انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی در فضای دیجیتال است. فرصت دسترسی گسترده به انبوه مخاطبان و امکانات تعاملی شبکه‌های اجتماعی، فعالیت در آن را برای برندها بسیار مقرون به‌صرفه و با توجه به ابزارهای رصد رسانه‌ها کاملا قابل اندازه گیری کرده است.

از دیگر مزایای فعالیت در فضای دیجیتال دسترسی به بانک اطلاعاتی هدفمند برای برند است. این بانک اطلاعاتی به واسطه استفاده از ابزارها و امکانات دیجیتال قابل دسترسی است و این امکان می تواند باعث بهینه سازی و بهره وری بهتر فعالیت در فضای کسب و کار شود.

خوشبختانه کانون دریچه نوین دارای یکی از بهترین تیم‌های تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ با اتکاء به دانش، تجربه و مهارت به روز و روحیه‌ای شاداب، پر انرژی و نوگرا است و تلاش می‌کند به برندها برای بهره‌گیری از امکانات فوق‌العاده برای ایجاد یک اکو سیستم جامع دیجیتال و ایجاد یک دارایی ارزشمند برای برند کمک کند.

خدمات
  • تدوین استراتژی تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال نظیر شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها
  • تولید محتوا در فرمت های مختلف; ساخت انواع تیزر، موشن گرافی، بنر، عکاسی، اینفوگرافی و….
  • طراحی استراتژی های یکپارچه برندینگ فضای آنلاین در راستای فضای آفلاین
  • یکپارچه سازی خدمات در فضای آنلاین با هدف کاهش هزینه ها و افزایش راندمان
  • آنالیز و گزارش‌دهی فعالیت‌ها و بهینه سازی محتوایی و تبلیغات با ارائه راهکاری جدید
  • بازبینی دوره ای برنامه ها، آنالیز نتایج و
  • برنامه ریزی، طراحی و تولید انواع محتوا تخصصی متناسب با هویت و نیاز برند
  • تبلیغات اثر بخش در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به صورت بنری و نیتیو
  • تبلیغات از طریق SMS و Email
  • تبلیغات از طریق افراد تاثیرگذار؛ سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای شبکه‌های مجازی
  • تبلیغات ویدئویی وایرال تصحیح و تغییر استراتژی ها در صورت نیاز و انتخاب رویکردهای جدید برای کسب بهترین نتیجه
  • تولید محتوایی اثربخش بر اساس استراتژی برند برای فضای شبکه‌های اجتماعی و وب
  • گزارش دهی استاندارد
  • طراحی و ایجاد فروشگاه‌های تجاری آنلاین
  • طراحی و ایجاد باشگاه مشتریان
  • طراحی و ایجاد اترکشن‌های تعاملی دیجیتال
  • طراحی و ارائه برنامه اجرایی مدون جهت آگاهی از نحوه حرکت هدفمند در مسیر بازاریابی دیجیتال
  • طراحی و اجرای فروشگاه های تجاری آنلاین
  • طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی و اجرای شیوه های مختلف بازاریابی دیجیتال متناسب با نیاز برند مانند اینفلوئنسر مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ و….
  • طراحی و اجرای تحقیقات بازار و تحلیل عملکرد رقبا در فضای آنلاین
  • طراحی و اجرا استراتژی برای حضور هدفمند در شبکه های اجتماعی مناسب
  • طراحی ، اجراء و نگهداری وب‌سایت
  • برنامه ریزی، طراحی و اجرای استراتژی حضور هدفمند در فضای آنلاین و رسانه های دیجیتال
× نیاز به راهنمایی دارید؟